2020年3月18日 星期三

0001長實集團(明天20/3公佈業績)/ 3988 中國銀行




前晚道指急跌2997點,恒指夜期跌過千點,預計昨天港股會大跌,點知又估錯左。所以話:市場先生好難估計。友人推介7500及7200等恒指ETF,但自2017年起,窮爸爸轉換了投資策略,大起大跌已不太岩口味,還是羨慕一下友人好了;其實友人也好重收息倉,只是找小部分刺激一下吧。昨天及今早股市沒有太大波幅,陪夫人到超市買餸,吃過午餐後,下午一開市就精彩了。

高峰期跌過千點,臨收市之際,窮爸爸和友人互相分享心儀欲買入的股票。
窮爸爸仍然鍾情0001長和,不經不覺已跌至$50水平,息率已超過6厘,繼上星期以$54.1買入少量後,貼近收市再以$50.1買入少量。本來以$49.9掛了牌,但其實唔差果少少,派息都唔止啦。加上明天派成績表,不少大行唱好;雖然窮爸爸不太信大行,低總之繼續奉行信誠哥、冇奔波!

另一方面,同時間以$2.81再買入3988中國銀行,縱然眾多內銀股中它不是最優秀,但門檻的確較低,而且質素不至很差,絕對是筆者的五大愛股之一。

繼續慢慢建倉!沒有奇蹟、只有累積!

2 則留言:

  1. 嘩!唔睇你Post真係唔知0001會咁低!真係發夢都估唔到!

    回覆刪除
  2. 大家一齊研究下、UPDATE下

    回覆刪除

初試牛刀 - 阿里巴巴